Poetry: Inspiration and/en, Song vir Popeye

Posted: February 24, 2010 in Poetry
Tags: ,

Unpublishable

`

Inspiration,

`

I thank you much.

due thanks are such.
`
The bitter berry you’ve implanted,
has left my juices quite… – enchanted.
`
The demented cut of your rejection,
has spawned subliminal introspection.
` 
Your exodus from this affair
once left me in shocking disrepair.
How now my depravation
has evolved into a Subliminal Hallucination.
` 
Deliciously delirious I recall an unspoken play,
by the light of  a fire…`
A puppet show on sand – untouched by human hand.
A warrior at war with air, no more.
The stars at play, defying the wink of day!  
` 
Oh Craven Hearted,
How you departed.
`
Abandon ship!`
 
the captain’s gone.
 
No mutiny.
`
Just a casualty
…of insecurity.
`
Astrid
`
Dit is so lekker vuil in afrikaans

Song vir Popeye

 `
Diepe, donkere liewe frustrasie.
‘Up yours’ en jou groen spinasie.
`
Lekker is die soetse druif,
maak my los van jou  bittere olyf.
Jou ekel, hekel, vloeibare verskonings
stol  kluite in die pad,
en skreeu verdwaas saam
met die bure se gekastreede kat.
`
Soepel, heupe, druifnat lyf,
Jy het my na drank gedryf.
`
Sny my keel,
“Make it real”
`
Maar ek gaan een oomblik steel.
`
Jou bitter hart vloei met my smart.
Jou donker siel.
Oordonder deur n verkrampte piel.
`
Wat wil jy nou eitlike se:
Dat ek hier le.
My siel ontbloot. 
My waarheid – jou reddingsoord.
`
Droom verder.
n leeftyd van ‘opression’.
die orgasme vir my ‘repression’
`
Spinasie is groen en die waarheid is bitter.
Jou redes is duister,
My jammer hart fluister,
`
Vat jou jou piel saam met my siel.
Ry verder op jou sieke jammer smart.
`
Vir een oomblik.
Kyk nie terug.
Na die geweefde brug.
`
Die engin is fokked en die piston skiet blanks.
Hier hou ons fiesta saam met die tramps.
`
Jy het een kans – miskien twee.
`
Bring n siener, sangoma, of drank.
Jou keuse verewig in rots of plank.
`
Wag nie te lank, want tyd se gevleude koets blaas sy
warm asem diep in joue koue lende.
En om die hoek wag dood se koue bende.
`
So besluit meneer.
Is dit ek -of die deur.
Hol as jy moet.
`
Maak net seker dit is met n blinde fokken spoed.
Comments
  1. Jingle says:

    interesting!

    Like

Leave a Reply

